سردار علی فدوی در اراک، با اشاره به پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تعهدی، تجاوز و یا ماجراجویی دشمن اظهار داشت: دشمنان ما از خبیث‌ترین افراد هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها علیه این انقلاب و نظام سخن گفته و عمل کرده‌اند که البته این رفتارها و سخنان دشمنان خبیث ما همچنان ادامه دارد اما با این حال، قدرت جمهوری اسلامی ایران، عظمت و اقتدار نظام اسلامی ما به حدی رسیده که دشمن براین قدرت و صلابت و اقتدار اعتراف و اذعان دارد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگوی موفق برای همه آزادی‌خواهان دنیا و مسلمانان جهان تبدیل شده و این موضوعی است که سایرین نیز به آن اعتراف می‌کنند که این بیانگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی است.

فدوی ادامه داد: دشمنان بدانند که در برابر هر تعدی یا کوچکترین حرکتی علیه کشور  و انقلاب اسلامی، جوابی سخت، محکم و قاطع دریافت می‌کنند، این درحالی است که با گذشت بیش از 30 سال از پایان جنگ کشوری جرات شلیک حتی یک گلوله و تیر به سمت ما را ندارد که نشان می‌دهد دشمن به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی به خوبی واقف است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نقشی مهم در تفکر مردم دنیا داشته به طوری که چه در لبنان، چه در فلسطین و یمن، عراق و سوریه و هرجایی که ملت مسلمان، ملتی آزاده با اقتدای به جمهوری اسلامی حرکتی ضد استکبار و ظلم به راه انداخته دشمن در آن منطقه با شکست مواجه شده‌ به طوری که حتی برای یک بار استکبار جهانی، آمریکا و شیاطین نمی‌توانند بگویند اقدامی کرده‌ایم که با موفقیت مواجه شده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی انقلاب اسلامی و دشمنان آن مهم است و در روایات نیز ذکر شده که "مومن همه چیز است و کافر هیچ‌چیز نیست" و زمانی که اوضاع اینگونه است تنها باید از مسائل مثبت حرف به میان آورد و تبلیغ کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.