دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار به جای جو بایدن، رقیب دموکرات خود پسرش را هدف انتقاد قرار داد و در پیامی توئیتری طعنه آمیز گفت هانتر کاملا غیبش زده است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: هانتر کجاست. او کاملا غیبش زده است. حالا به نظر می‌رسد که او به کشور‌های بیشتری حمله و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است!

توئیت ترامپ در حالی منتشر شد که بلومبرگ اوایل روز یکشنبه گزارش داد که هانتر بایدن قصد دارد از سمت خود در هیئت مدیره یک شرکت چینی کناره گیری کند و در صورتی که پدرش در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان رئیس جمهور آمریکا پیروز شود، از کار کردن با دولت‌های خارجی امتناع خواهد کرد.

محتوای گفت و گوی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین چندی پیش بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد و یک رسوایی بزرگ برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

به دنبال افشای این موضوع، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، حدود دو هفته پیش آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.