سردار محمدحسین حمیدی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در مرز مهران اظهار داشت: علیرغم اینکه ۵ روز به اربعین حسینی مانده، شاهد حجم زیادی از تردد زائران به پایانه مرزی مهران هستیم.

وی اظهار داشت: طی چند روز گذشته از پرترددترین روز‌های جاده‌ای عبور کردیم به طوری که در یکی از روز شاهد تردد ۳۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران بودیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در برخی مقاطع در محور‌های مواصلاتی گره‌هایی وجود دارد، اما در ادامه مسیر شرایط مطلوبی را شاهد هستیم.

وی گفت:پارکینگ‌های داخل شهر مهران کاملاً پر شده و ورودی‌های شهر مهران، نیز در حاشیه برای پارک خودرو‌هایی که در یکی ۲ روز آینده به این پایانه وارد می‌شوند ساماندهی شده اند.

سردار حمیدی افزود: شرایط ترافیکی مناسبی در درون شهر مهران و محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی برقرار است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، خاطرنشان کرد: طرح‌های ویژه ترافیکی ما برای مدیریت تردد زائران آماده است تا بتوانیم در شرایطی که اوج تردد در رفت و برگشت زائران با هم تلاقی پیدا کرد، بتوانیم این جریان ترافیک را مدیریت کنیم.

سردار حمیدی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که یک اربعین استثنایی نسبت به سال‌های گذشته و با همکاری سایر بخش‌های خدمات رسان برگزار کنیم.

وی به زائران توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با رعایت قوانین و مقررات سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.