سردار محمد رضا مقیمی عصر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی و پیشگیری از جرم، اولویت پلیس امنیت اقتصاد است، افزود: اولویت این پلیس پیش بینی و پیشگیری از جرم است.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سالهای گذشته تعداد زائران چند برابر شده است، اظهار کرد: مردم و پلیس در زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر کنگره عظیم اربعین حسینی با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته با تدبیرتر عمل می کنند.

وی گفت: ناجا با استفاده از این داده ها از بروز حوادث و مشکلات تا حد زیادی جلوگیری می کند و در صورت رخ  دادن حادثه می تواند آن را در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) با اشتیاق و علاقه وافر برای ولایتمداری و دینداری با استفاده از این فضای معنوی عازم کربلا می شوند، به لطف پروردگار و همت مسئولان و یاری مردم، مشکلات روزهای گذشته تا حدود زیادی برطرف شده است.

مقیمی با شرح اینکه ماموریت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری، کنترل، شناسایی و در نهایت مقابله و کشف فعالیت های جرائم اقتصادی است، یادآور شد: در فضای امنیت اقتصادی موضوعات مرتبط با شرح وظایف پلیس، توسط کارکنان در حال کنترل و رصد است، کارکنان مستقر در مرز حین تردد زائران بر ورود و خروج کالاهای همراه آنان نظارت دارند.

وی از زائران خواست تا ازهمراه داشتن کالاهایی که در لیست ممنوعه گمرک جمهوری اسلامی ایران است، به طور جدی خودداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.