هافبک سپاهان که در تجربه کوتاه لیگ برتری خود چشم‌ها را به سمت خود خیره کرده و توانسته نمایش درخشانی به جا بگذارد، با گلزنی برابر پرسپولیس نامش بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و بعد از آن نیز از سوی ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد. نمایش درخشان این بازیکن جوان طی روزهای اخیر اما با شایعه عجیبی همراه بوده است؛ گفته می‌شود محمد محبی در نقل و انتقالات تابستان و بعد از پایان لیگ آزادگان و در شرایطی که در تیم شاهین بوشهر حضور داشت به باشگاه لینک شده بود اما ایرج عرب این انتقال را نپذیرفت و مدعی شد که پرسپولیس جای بازیکنان ستاره است و جایی برای بازیکنان لیگ یکی و پایین‌تر ندارد. مساله‌ای که موج دیگر انتقادی علیه مدیرعامل سابق باشگاه شکل داده است.

ایرج عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص این ادعا اینطور توضیح داده است: من اصلا این آقایی که گفته می‌شود محبی را به من معرفی کرده نه تاکنون دیده‌ام و نه تماس تلفنی داشته‌ام. در دوران حضورم در پرسپولیس تمام تلاشم را به کار گرفتم تا استعدادهای زیر ۲۳ سال را با نظر سرمربی جذب کنیم و به نظرم در این مورد هم موفق بودم که نتیجه این تلاش گل پیروزی‌بخش دربی بود که به واسطه یکی از همین جوان ها به ثمر رسید. مهدی عبدی که نزدیک بود از باشگاه دور شود و فصل گذشته را هم راهی تیم دیگری شده بود اما او را برگرداندیم و خوشبختانه با گل خود در دربی، دل هواداران پرسپولیس را هم شاد کرد.

وی ادامه داد: هواداران باهوش پرسپولیس هم مطمئنا می‌دانند که این بازارگرمی‌ها توسط دلالان همیشه صورت می‌گیرد تا بازیکن تحت قرارداد خود را در سال‌های بعد به قیمت بالایی به فروش برسانند. تنها صحبت من اما این است که نه این آقا را تاکنون دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ایم که برخی می‌گویند محبی را به من معرفی کردند و من او را رد کرده‌ام.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.