سرهنگ رضا همتی زاده  در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای منتهی به مرز مهران اظهار داشت: با وجود حجم بالای ترددها در استان ایلام وحجم زیادی که از محورهای ارتباطی استان ایلام به سمت دروازه عتبات عالیات می رود،  در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی افزود: تمامی ترددها توسط مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ناجا تحت کنترل است، همه واحدهای گشتی حضور بسیار خوبی را دارند.

وی ادامه داد: دوربین های پایش تصویری فعال هستند و تمهیدات لازم در برای پیشگیری از گره های ترافیکی و وقوع تصادفات تحت نظارت هستند.

وی عنوان کرد: شب گذشته نزدیک به ۲۸۸ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشتند که این آمار کم سابقه در استان ایلام بود،  با توجه به ای که محور ایلام به سمت مهران گنجایش این همه تردد را نداشت محدودیت های ترافیکی بسیار زیادی را در جهت روان سازی ترافیک انجام دادیم و روان سازی را به حالت اولیه خود برگرداندیم.

وی گفت: برای روزهای آتی انتظار می رود که بیشترین حجم ترددها را داشته باشیم در حال آماده شدن جهت دور برگشت زائرین از دروازه بین المللی مهران هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.