چندی قبل فایلی صوتی از فرهاد مجیدی مربی سابق استقلال منتشر شد که در آن از پرویز مظلومی سرمربی سابقش انتقاد کرده بود. فصل گذشته فرهاد روی نیمکت بود و پرویز به عنوان فردی مهم در کمیته فنی باشگاه فعالیت می‌کرد. وقتی رقابت‌ها تمام شد، باشگاه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کرد. در آن روزها شایعات زیادی درباره حضور حسینی بازیکن ذوب‌آهن در استقلال مطرح بود. یک نفر از داخل باشگاه که با فرهاد تماس گرفته بود، به او گفت مظلومی در تلاش است این بازیکن را به استقلال بیاورد. مجیدی هم که شاکی شد گفت: «با آقای مظلومی صحبت می‌کنم. میگه ما رفتیم با حسینی صحبت کردیم، اما نباید صحبت می‌کردید. کی به شما گفته برید با حسینی بازیکن ذوب‌آهن صحبت کنید؟ من اصلاً نمی‌خوام اونو. به درد تیم ما نمی‌خوره. ما امیر کارگر رو داریم دفاع راست، صد تای اون بازی می‌کنه. اصلاً چرا بدون هماهنگی من می‌رن با بازیکن صحبت می‌کنن و...»

بعد از این اتفاق مظلومی تصمیم گرفت سکوت کند و واکنشی نشان ندهد. فرهاد مجیدی هم گذاشت زمان بگذرد تا همه چیز آرام‌تر شود و به موقع در این باره با سرمربی سابق خود تماس بگیرد. حالا خبر رسیده شماره ۷ سابق با مظلومی تماس گرفته تا همه‌چیز را از دل او دربیاورد. فرهاد در این تماس بعد از دل‌جویی از سرمربی سابقش گفته: «آن فایل صوتی را نصفه پخش کردند. حرف‌های من کامل پخش نشده بود. شیطنت کردند که من و شما به مشکل بخوریم.» فرهاد ادامه داد: «نمی‌خواستم به شما که بزرگتر من هستید بی‌احترامی کنم. ماجرا چیز دیگری بود. می‌خواستند بین من و شما دعوا بیندازند.»

فرهاد و پرویز مظلومی گویا نزدیک به یک ساعت با هم به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند و حرف‌های زیادی بین‌شان رد و بدل شد. پرویز مظلومی دقایقی هم با فرهاد درباره تیم امید و شرایط او صحبت کرد. مجیدی از آخرین وضعیت تیمش گفت و تأکید کرد نیاز به حمایت دارد تا بتواند در تیم امید موفق باشد. مظلومی به فرهاد گفت هر کمکی از دست او بربیاید انجام خواهد داد. مظلومی ظاهراً دیروز بعد از حرف‌هایی که با فرهاد زده بود، در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد در کار این مربی دخالت می‌شود و اجازه نمی‌دهند خودش درباره مسائل تیم امید تصمیم‌گیرنده باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.