غروب روز گذشته مسئولان برگزارکننده مراسم مطلع شدند که رونالدو در معتبرترین گردهمایی فوتبالی جهان شرکت نخواهد کرد؛ این در حالی است که نام وی به عنوان یکی از سه نامزد نهایی فتح عنوان بهترین بازیکن سال اعلام شده بود.

با این حال، هر چه زمان سپری می‌شد غیبت مرد پرتغالی بیشتر نمود می‌کرد و این تصور را که قرار است جایزه سال ۲۰۱۹ به «لیونل مسی» برسد، قوت می‌بخشید و تمام این حرف و حدیث‌ها در حالی بود که چند ماه پیش از مراسم «ویرجیل فن‌دایک» گزینه محتمل فتح این عنوان محسوب می‌شد.

این حقیقت که محل زندگی رونالدو با میلان (محل برگزاری مراسم) تنها ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد، ابهامات بیشتری را در خصوص غیبت عمدی مرد پرتغالی مطرح کرد و زمانی که موعد اعلام فهرست تیم منتخب سال فیفا فرا رسید، خوانده نشدن نام رونالدو در فهرست تیم منتخب، شک و شبهات را در خصوص احتمال رسیدن کاپیتان تیم ملی پرتغال به مراسم اختتامیه به طور کامل از بین برد.

«جیانی اینفانتینو» رییس فیفا نیز به هیچ عنوان ناراحتی خود را از غیبت رونالدو پنهان نکرد و در هنگام اهدای جایزه مسی، با تمجید از مرد آرژانتینی، با تاکید بر استحقاق بی‌چون‌وچرای وی برای فتح این عنوان، پیام روشنی را برای کاپیتان مغرور پرتغال ارسال کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.