سرمربی کهکشانی‌ها برای برگزاری دیدار مقابل سویا در حالی به همراه تیمش به این شهر سفر می‌کند که زنجیره‌ای از نتایج ضعیف نه تنها دوران سختی را در مادرید دوست‌داشتنی برای وی رقم زده بلکه مرد فرانسوی را برای حفظ شغلش در برنابئو روی لبه چاقو قرار داده است.

زیدان پیش از سفر فردای رئال به سویا در برابر رسانه‌ها حاضر شد و این در حالی است که امنیت شغلی وی در معرض خطر قرار گرفته است.

وی در خصوص پرسش‌های مطرح شده از سوی خبرنگاران واکنش‌های جالبی داشت:

شایعات برکناری احتمالی از رئال: در روزنامه‌ها نوشته که کار من تمام است؛ اما من قوی هستم و یاد گرفته‌ام که هرگز تسلیم نشده و تا لحظه آخر بجنگم.

سویا: باید برابر صدرنشین لالیگا بازی کنیم و ببریم؛ هیچ گزینه دیگری بوجود ندارد؛ در واقع این چیزی است که در مادرید با آن مواجه هستید؛ در پاریس بازی سختی داشتیم و حالا باید در یک دیدار سخت دیگر مقابل سویا قرار بگیریم.

اخراج احتمالی: به رفتن فکر نمی‌کنم  و تنها چیزی که فکرم را به خود مشغول کرده بردن بازی فردا است؛ شما اینجا هستید که حرف بزنید و کارتان را هم خوب انجام می‌دهید اما کنترل سختی‌های که خارج از زمین در موردش حرف می‌زنند از عهده ما خارج است.

مورینیو: شنیدن نام «خوزه مورینیو» مرا اذیت نمی‌کند؛ نباید بگویم که این موضوع را در روزنامه نخوانده‌ام اما شرایط فعلی همین است؛ در اینجا (رئال) یک بازی را می‌بازید و باید همه چیز را تغییر دهید.

تصمیم بازگشت به رئال: به این دلیل تصمیم به برگشت گرفتم که از تصویر پروژه جدید خوشم آمد؛ حالا هم اینجا هستم و تلاش خواهم کرد؛ برای رسیدن به اهداف باید با هم و در کنار هم کار کنیم.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.