سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص  آخرین جزئیات از بهره‌مندی از طرح ایثارگری اظهار داشت: افرادی که والدین‌شان دارای ۳۰ ماه به بالا سابقه ایثارگری هستند طبق ماده ۴۵ خدمت وظیفه کماکان می‌توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند و هیچ محدودیت زمانی شامل این مورد نمی‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای برخورداری از معافیت فرزندانی که والدین‌شان سابقه  ۲۸ یا ۲۹ ماه جبهه دارند یا جمع جبهه و جانبازی‌شان به ۲۸ و ۲۹ ماه می‌رسد، فقط تا پایان شهریور ماه فرصت باقی است. چرا که از یکم مهر ماه معافیت برای این افراد لحاظ نشده و آنها فقط می‌توانند از ۱۲ روز کسری خدمت در هر ماه برخوردار شوند.

سردار کمالی افزود: برخورداری از ۱۲ روز کسری خدمت در هر ماه برای تمام افرادی که سابقه ایثارگری‌شان به زیر ۳۰ ماه می‌رسد برقرار است و هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از این تسهیلات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شرط برخورداری از معافیت ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری که فقط تا پایان ۳۱ شهریور ماه برقرار است، ثبت نام در پلیس +۱۰ است؛ فقط کسانی که تا پایان وقت اداری ۳۱ شهریور ماه ثبت نام کنند می‌توانند از معافیت برخوردار شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.