زین الدین زیدان در دور دوم حضور ش در رئال شرایط همانطور که تصور می شد بر وفق مرادش پیش نرفت و این روزها در کمال ناباوری در آستانه اخراج از رئال مادرید قرار دارد.

زیدان زمستان گذشته پس از اخراج سانتیاگو سولاری برای دومین بار هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، در ادامه لالیگا نتایجی بهتر از سولاری به دست نیاورد اما نتایج او به دلیل بی انگیزگی بازیکنان، توجیه شد.

با این حال زیدان در پیش فصل و فصل جاری نیز نتایج چندان مثبتی نگرفته و شکست ۳-۰ رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن باعث شد انتقادات از زین الدین زیدان به اوج خود برسد. این مسئله باعث شده تا مارکا، پا را فراتر بگذارد و سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید را معرفی کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق رئال مادرید که پس از اخراج از منچستریونایتد در دسامبر ۲۰۱۸ همچنان بیکار است، یکی از گزینه‌های هدایت لوس بلانکوس به شمار می‌رود. بازگشت مورینیو می‌تواند یک شوک بزرگ را به رئال مادرید وارد کند. مورینیو، رئال مادرید را به خوبی می‌شناسد و اعتبار بالای او می‌تواند برای تیمی که به دنبال انقلاب است، بسیار کاربردی و مفید باشد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس نیز گزینه دیگر کهکشانی‌هاست. پس از این که زیدان در سال ۲۰۱۸ از هدایت رئال مادرید استعفا داد، نام الگری به عنوان گزینه جانشینی مرد فرانسوی مطرح شد اما الگری ترجیح داد به قراردادش با یوونتوس پایبند بماند و نهایتا جولن لوپتگی جانشین زیدان شد.

رائول، کاپیتان سابق لوس بلانکوس، یکی دیگر از افرادی است که می‌تواند جا پای زیدان بگذارد و سرنوشتی همانند او داشته باشد. رائول که هم‌اکنون سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا است، ممکن است مثل اتفاقی که در سال ۲۰۱۵ برای زین الدین زیدان افتاد، هدایت تیم اصلی رئال مادرید را برعهده گیرد و جانشین خود زیدان شود. فلورنتینو پرز نشان داده به مربیان رئال مادرید کاستیا اعتماد دارد و سال گذشته نیز به سانتیاگو سولاری برای هدایت تیم اصلی رئال مادرید اعتماد کرد. حالا رائول نیز این شانس را دارد تا جانشین زیدان شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.