بازی‌های لژیونرهای فوتبال ایران در این هفته با پیروزی تیم میلاد محمدی در لیگ اروپا به پایان رسید.

تیم فوتبال خنت بلژیک که میلاد محمدی، دفاع چپ ملی‌پوش را در ترکیب خود دارد، در جریان دیدار این تیم در لیگ اروپا و هفته هفتم لیگ بلژیک، نیمکت‌نشین بود و فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد. باوجود اینکه مدافع ایرانی برای تیم خنت به میدان نرفت، این تیم موفق شد در هر دو دیدار این هفته پیروز شود و هم در لیگ اروپا و هم در لیگ بلژیک امتیازات لازم را کسب کند.

سردار آزمون، دیگر لژیونر ایرانی بود که تیمش در این هفته دو مسابقه انجام داد. این بازیکن در جریان بازی آرسنال تولا و زنیت یک پنالتی از دست داد و هنگام تعویض هم نزدیک بود به‌دلیل رعایت نکردن قوانین جدید با کارت قرمز داور روبه‌رو شود که با دخالت دیگر بازیکن زنیت، این اتفاق رخ نداد و آزمون از زمین بیرون رفت. همچنین این بازیکن در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان رفت و موفق شد اولین گل این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند، البته مصدومیت کام این بازیکن را تلخ کرد و مانع تکمیل شدن حس و حال خوبش شد.

مجید حسینی، مدافع ملی‌پوش ایرانی که در تیم ترابزون اسپور توپ می‌زند هم هفته خیلی خوبی را سپری نکرد، تیم این بازیکن جوان ایرانی در ابتدای هفته مقابل گنجلر بیرلیگی به تساوی رسید و این روند تا شب گذشته هم ادامه داشت و حسینی در حضور نود دقیقه‌ای خود نتوانست موفق به کسب پیروزی شود و مقابل ختافه اسپانیا با یک گل شکست خود تا هفته بد این بازیکن تکمیل شود.

آوس پرتغال هم که مهرداد محمدی، برادر میلاد محمدی را ترکیب خود می‌بیند، در جریان بازی این هفته خود مقابل گیمارش شکست خورد و با نتیجه پنج بر یک تحقیر شد. مهرداد محمدی اما در این بازی عملکرد خوبی را از خود نشان داد و موفق شد، پاس گل تنها گل تیمش را به برای انزو زیدان، پسر زیدان ارسال کند تا کمی از سنگینی شکست کم کند. 

اوج عملکرد لژیونرها اما در فوتبال هلند رقم خورد، جایی‌که رضا قوچان‌نژاد به‌عنوان یار تعویضی به میدان آمد و موفق شد با زدن چهار گل، روند بازی را برای زووله تغییر دهد و تیمش را برنده بازی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.