احمد نوراللهی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص دربی روز یکشنبه اظهار داشت: این بازی همیشه برای هر دو تیم و هواداران خاص است و حساسیت خودش را دارد. مهم نیست چه تیمی قبل از این بازی نتیجه گرفته یا نگرفته است مهم این است که چه تیمی در آن بازی تلاش بیشتری می‌کند. ما هم امیداریم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در مورد کاپیتانی‌اش گفت: کاپیتانی یک امانت در دست من بودسیدجلال، حسینی ماهینی و عالیشاه بزرگان تیم هستند امیدوارم بتوانم کمک کنم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا هواداران بازی جذابی خواهند دید یا خیر، گفت: فعلاً هفته‌های اول لیگ است و تیم‌ها هنوز به آن هماهنگی کامل نرسیده‌اند. امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند و در پایان پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آخرین گلی که در دربی زده شد به نام تو بود آیا باز هم گلزنی خواهید کرد یا خیر، گفت: مهم نیست گل بزنم یا نه، مهم نتیجه‌ای است که پرسپولیس می‌گیرد. همه باید برای پیروزی تلاش کنیم و سه امتیازها را جمع کنیم و باز هم قهرمان شویم.

نوراللهی در مورد اینکه انتقادهای زیادی از مهاجمان پرسپولیس می‌شود، گفت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم علیپور آقای گل است و جونیور هم اضافه شده است. امیدوارم ما هافبک‌ها فرصت‌های زیادی را برای گلزنی آنها فراهم کنیم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود فرشید اسماعیلی برای دربی بخشیده خواهد شد، گفت: من قوانین را نمی‌دانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.