محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از هر چیز ضایعه درگذشت کودک هشت ساله را به خانواده داغدار و جامعه فوتبال به نیابت از باشگاه و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوییم. مسئولان در این باره در حال بررسی هستند و قطعاً این موضوع به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر و دیدار دربی، تصریح کرد: پرسپولیس برای این فصل اهداف بزرگ خود را دارد و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کند. ما به عنوان نماینده هواداران در باشگاه پرسپولیس که محبوب‌ترین تیم آسیاست، حضور داریم. وظیفه خود می‌دانیم، حافظ منافع پرسپولیس و هواداران بوده و پاسخگوی آنها باشیم. بی‌تردید همان‌گونه که تا امروز تلاش کرده‌ایم، ضمن پیگیری خواسته‌های هواداران، مانع از تضییع حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما تأکید داریم، اگر شرایط به سمت و سویی برود که شرایط عادلانه برای رقابت وجود نداشته باشد رک و راست تمام مسائل رخ داده و نقدهای خود و نظرات هواداران  را به صورت شفاف بیان خواهیم کرد و منتظر پاسخ قانع‌کننده از مراجع ذیربط خواهیم ماند.

انصاری‌فرد در خاتمه گفت: در آستانه دربی زمزمه‌ها، تلاش‌ها و رایزنی‌هایی در پس پرده شده است که اگر روی دهد، جای تأمل بسیار دارد. امیدوارم اینها همه حرف‌ها و گمانه‌زنی‌های بی‌اساس باشد و تصمیمات غیرمنتظره و عجیب گرفته نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.