«علی حسین نژاد» مترجم قدیمی و سابق در بخش روابط خارجی سازمان منافقین (مجاهدین خلق) و سرکردگانش در عراق تأکید کرد که سازمان منافقین به دلیل حالت های جدایی از این سازمان در آستانه فروپاشی است.

وی تأکید کرد که سازمان منافقین از فاش شدن پرونده حقوقی اش و حجم نقض حقوق بشر که مرتکب شده است به شدت می ترسد.

حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار وبسایت اشرف نیوز که جنایت های سازمان تروریستی منافقین را رصد می کند در پاسخ به پرسشی درباره ارائه این سازمان به عنوان جایگزین نظام حاکم بر ایران گفت: این ها همه توهم و سخره برانگیز است و نشان دهنده یأس سازمان است. این سازمان پایگاه مردمی خود را داخل و خارج از ایران از دست داده است.

وی به دلیل جدایی خود از سازمان منافقین اشاره کرد و افزود: من از سازمان به این دلیل جدا شدم که این سازمان از یک سازمان سیاسی ضد امپریالیسم و دشمن آمریکا بر اساس استراتژی سازمان که موسسان آن در دوران رژیم شاه تدوین کردند به گروهی تبدیل شد که در خدمت امپریالیسم به رهبری آمریکا شده است.

علی حسین نژاد در پاسخ به پرسشی درباره «مسعود رجوی» رهبر منافقین که از سال ۲۰۰۳ تا کنون ناپدید شده است نیز گفت: سازمان منافقین اخیرا در کنفرانسی که به مناسبت  ۵۵ امین سال تأسیس اش برگزار کرد به مرگ مسعود رجوی اذعان کرد.

وی تأکید کرد: رجوی به عربستان فرار کرد و در همین کشور مرد.

حسن نژاد در این گفت و گو تصریح کرد: بی تردید مسعود رجوی به عربستان فرار کرد و در آن جا مُرد. اگر این چنین نبود یک مسئول عربستانی در سال ۲۰۱۷ در جریان کنفرانس سازمان منافقین در پاریس مرگ مسعود رجوی را اعلام نمی کرد. 

در جولای ۲۰۱۶ «ترکی الفیصل» رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان در سخنرانی اش در کنفراس سازمان منافقین در پاریس به مرگ مسعود رجوی اشاره کرد. وی چندین بار در اشاره به مسعود رجوی کلمه «مرحوم» را تکرار کرد.

وی درباره دلیل پنهانکاری درباره مرگ مسعود رجوی نیز گفت: سازمان منافقین مرگ وی را از بیم فروپاشی سازمان و جدایی های در صفوف سرکردگانش، درباره مرگ مسعود رجوی پنهانکاری می کند.

شایان ذکر است که از سال ۲۰۰۳ هیچ گونه اطلاعاتی درباره مکان اقامت مسعود رجوی منتشر نشده است. وی از زمان ورود نیروهای آمریکایی به عراق  حتی در هیچ گونه فیلمی ظاهر نشده و هیچ گونه نوار صوتی از خود بیرون نداده است؛ امری که زمینه را برای تقویت احتمال مرگش مهیا می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.