سردار حسین نجات در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری، اظهار کرد: بر خلاف گفتمان در حال افول سازشی آمریکا، گفتمان مقاومتی در حال توسعه است.

وی تاکید کرد: گفتمان مقاومت به عنوان گفتمان پیشرفت در حال توسعه است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز گفتمان مقاومت اسلامی در برابر گفتمان سازش پیروز شده که رمز این پیروزی ایستادگی و مقاومت است.

سردار نجات اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پر از مفاهیم پژوهشی برای دانشگاه‌هاست، محتوای بیانیه گام دوم دارای بیش از ۱۲۰ عنوان مقاله پژوهشی است.

وی بیان کرد: دولتمردان آمریکا قصد داشتند گفتمان سازش را به ما تحمیل کنند که با مقاومت و ایستادگی این گفتمان افول پیدا کرد و امروز گفتمان پیروز در منطقه، مقاومت اسلامی است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: کارآمدی نظام انقلاب اسلامی باید توسط اساتید مجرب دانشگاه برای نسل جوان و دانشجو تبیین شود؛ زیرا کارامدی نظام مشخص و علی رغم همه تهدیدها آرمان‌های انقلاب تحقق می‌یابد.

سردار نجات با اشاره به شعارهای ملت ایران در قبل از انقلاب با عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی افزود: در زمان قبل از انقلاب صنایع ایران کاملا صنعتی وابسته بود اما امروز مشاهده می‌کنیم ایران یکی از مستقل‌ترین کشورهای دنیا است.

وی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با تهدیدات آمریکا و اروپا مواجه بوده‌ایم و هیچکدام را برنتافته‌ایم و با سرعت راه خود را ادامه داده‌ایم و حاضر نشده‌ایم یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار کنیم و همیشه مستقل بوده‌ایم.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان رژیم سابق ایران دو حزب ایران نوین و حزب مردم وجود داشت که همین دو حزب را محمدرضا شاه تحمل نکرد و یک حزب بنام رستاخیز ایجاد کرد اما در جامعه ایران روزنامه‌ها و رسانه‌های زیادی وجود دارند که به تمام مسئولان مملکت انتقاد می کنند.

سردار نجات با اشاره به قرار گرفتن ایران در رتبه نخست جهانی از لحاظ درصد رشد باسوادی بیان کرد: این میزان از ۳۷ درصد در سال ۵۷ به ۸۵ درصد در سال ۹۳ افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در سرفصل سلامت و امید به زندگی نیز با کاهش آمارهایی مانند مرگ و میر مواجه ایم و سن امید به زندگی به ۷۶ سال افزایش یافته است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: قرار گرفتن در بین ۹ کشور برتر دنیا در حوزه فناوری هسته‌ای، کسب رتبه نخست رشد علمی و قرار گرفتن در جایگاه دهم فناوری نانو در دنیا تنها گوشه‌هایی از پیشرفت‌های به دست آمده است.

سردار نجات یادآور شد: می‌توان با شناسایی نقاط ضعف نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام کرد.

به گفته وی، در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب بیشترین تهدیدات و فشار ها و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است ولی علی‌رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد بدون نفت را ترسیم کنیم و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشوری که توان غنی‌سازی و طراحی موشک‌های دوربرد نقطه‌زن را دارد، می‌تواند با تکیه بر شعار ما می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کند.‌

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.