عباسعلی کدخدایی عصر امروز، در اختتامیه هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی و  [سخنگوی شورای نگهبان : قانون انتخابات نیازمند بازنگری است] قضائی کشور در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت در مشهد،با بیان اینکه انتخابات به دغدغه تمام افراد تبدیل شده است، افزود: قانون انتخابات مربوط به سال ۶۵ است و نیازمند ارزیابی و بازنگری توسط افراد خبره حقوقی است.

وی درباره اولویت های این شورا در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات هم گفت: نداشتن مفاسد اقتصادی ومفاسد اجتماعی و همچنین نداشتن  ضدیت با نظام از اولویت های ماست .

کدخدایی در ادامه افزود:بسیج نشان داده است که انگیزه و توان برای ورود به عرصه‌های مختلف را داردو امروز نیاز داریم که بسیج به بحث تربیت نیروی انسانی تراز انقلابی و بازنگری در قوانین ورود کند.

وی با بیان اینکه بسیج حقوقدانان باید نیروهای انقلابی و متخصص را با هم پیوند بزند تا باعث توسعه شبکه سازی نیروها شود، گفت: مطالب زیادی علیه نظام در کشور ما با زبان حقوقی ارائه می‌شود اما پاسخ درست و روشنی از حقوقدانان انقلابی دریافت نمی‌شود.

هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی قضایی کشور با هدف احیای حقوق عامه با محورهایی همچون تحول در دستگاه قضایی و حقوقی با حضور ۳۰۰نفر از حقوقدانان بسیجی، ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه در مشهد برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.