اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۲ بامداد روز شنبه شانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.

محور چالوس - کرج

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه پانزدهم تا ۲ بامداد روز شنبه شانزدهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ شهریور) از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه پانزدهم شهریور از  رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یک طرفه خواهد بود.

وضعیت جوی

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان ابری و دمای هوا نیز ۱۴ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود و دمای هوا نیز در این روز ۱۲ تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای روز پنجشنبه در این محور کوهستانی نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود است و دمای هوا هم ۱۰ تا ۲۱ درجه پیش بینی شده است.

همچنین هوای روز جمعه در جاده کندوان نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود پیش بینی شده و دمای هوا نیز ۱۳ تا ۲۳ درجه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.