بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان و شاگردانش ، غایب بزرگ  مراسم تجلیل اسپانسر فدراسیون بودند. مراسمی که گفته می شد فدراسیون والیبال با بن ۲۰ میلیونی یک فروشگاه زنجیره ای قرار بود سر و ته پاداش قهرمانی جهان تیم جوانان را بهم آورد. اما بهروز عطایی حرف دیگری می زند:« اصلا این طور نبود.ما زمان مراسم را نمی دانستیم چه برسد به میزان پاداش. حرف ما پاداش نبود ، چرا که همیشه فدراسیون به بهترین نحو ممکن از ما تجلیل می کرد، دلخوری به خاطر نحوه دعوت ما بود.»

سرمربی تیم والیبال جوانان دلیل شاکی شدنش را این ژور توضیح می دهد:«فدراسیون دو اسپانسر دارد که شیوه کاری خودشان رادارند.موضوعی که ما را دلخور کرد این بود، به ما گفته بودندبرای مراسم به تدریج برویم. ما که به تهران رسیدیم گفتند مراسم کنسل است . این مدل رفتار با شأن ما فاصله دارد.از همین قضیه دلخور شدم. بعد گفتند شاید شب بعد برگزار شود که افتاد به دو شب بعد.»

او معتقد است رفتارها بد بوده:«ساعت ۱۰ صبح روز مراسم به ما گفتندشب مراسم است، در حالی که همه بچه های ما ساکن تهران نیستند و در شهرهای دیگر زندگی می کنند،این مدل دعوت شأن ما را زیر سئوال  می برد. معلوم است که مدیریت نشده ، در حالی که دوسال پیش اسپانسر دیگر تیم از ما در هتل اسپیناس تجلیل کرد. اما این مراسم خیلی خاص نبود و نه تنهادر شأن تیم ملی و تیم جوانان نبود که در شأن والیبال نبود.شاید هم به نوعی بی احترامی تلقی می شد.در حالی که برای این مراسم باید چند روز قبل برنامه ریزی و دعوت کنند.»

می گوید:«بار اول ما به تهران رسیدیم که مراسم تجلیل لغو و به دو روز بعد موکول شد، همین مساله مرا دلخور مرد و دیگر به مراسم بعدی نرفتم. از طرفی ساعت ۱۰ صبحی که مراسم بود، دوباره ما را دعوت کردند در حالی که همه بازیکنان من ساکن شهرهای دیگر هستند. درواقع این مراسم نوعی بی احترامی به والیبال ایران‌بود و در شان ما و تیم ملی نبود.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.