آیت‌الله «کاظم صدیقی» شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد الزهرا(س) اراک افزود: وجود ولایت تضمین کننده اتحاد و اتحاد ضامن بقا و سعادت جامعه و کشور است.

 امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب کسی است که حزب الله لبنان در یاس بود اما وعده پیروزی دادند و حزب الله در برابر دشمنان به پیروزی دست می یابد.

آیت الله صدیقی افزود: حضرت محمد(ص) می فرماید هرگاه دین با بدئت ها در خطر قرار گیرد خداوند ولی را برای حفاظت از دین قرار می دهد.

 دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر گفت:  امام راحل(ره) در ابتدای انقلاب پیش بینی کردند که شوروی از بین می رود و از بین رفت.

آیت الله صدیقی  افزود: سید حسن نصر الله فردی است که پیش بینی های رهبر معظم انقلاب را دیده و هرکس همانند ایشان این پیش بینی ها ببیند شیفته و پیرو رهبری می شود.

وی یاد آور شد: امام در مسئله شیعه سه ویژگی دارد که نخستین ویژگی امام معصومیت بوده و امام هیچگاه و در هیچ شرایطی از عمر خود مرتکب گناه نمی شود.

امام جمعه موقت تهران افزود: در آیه تطهیر آمده است امام از رذایل اخلاقی و تعصب های  عالم پاک است.

آیت الله صدیقی احاطه علمی را از دیگر خصوصیات امام از دیدگاه شیعه عنوان کرد و گفت: هر کس در خلوت، شب و روز هر فکری می کند، امام می داند.یزی که آرای مردم را ارزش می دهد آرای قطب عالم امکان است.

آیت الله صدیقی افزود: ولایت به قدری مهم است که اگر پیامبر پرچم ولایت را پس از ۲۳ سال مجاهدت در راه خدا به دست حضرت علی(ع) نمی رساند، توفیقی حاصل نمی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.