حسین بادامکی که به جای رضا مهاجری به نشست خبری آمده بود درباره پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: در روزی که ما می‌توانستیم با گل‌های زیاد بازی را به پایان برسانیم، اما سه گل از این تیم خوردیم. من به تیم پیکان احترام می‌گذارم چون آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند. آن‌ها حدود ۲۰ دقیقه ما را تحت فشار گذاشتند امابا گذشت زمان توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کنیم. بازی به راحتی برای ما پیش می‌رفت اما متاسفانه داور آنقدر سوت‌های اشتباهی زد که تیم ما را متشنج کرد ودر نهایت هم کار به جایی رسید که سرمربی ما اخراج شد. آقای سید علی به عنوان داور می‌توانست بازی را مدیریت کندبا این شرایط و فشاری که تیم پیکان به ما می‌آورد، فکر می‌کنم بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. در هر صورت بازی به گونه‌ای بود که برای ما به سختی تمام شد.

وی افزود: از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم که از ابتدا ما را تشویق و حمایت کردند. ما همین توقع را هم از هواداران داریم که در بازی‌های خانگی از ما حمایت کنند.

بادامکی اضافه کرد: کیفیت چمن روی بازی ماتاثیر گذار است. ما طی هفته‌های اخیر روی چمن مصنوعی تمرین کردیم و نمی‌توانیم دائما روی چمن مصنوعی تمرین کنیم چون باعث مصدومیت بازیکن می‌شود. کیفیت چمن مصنوعی روی بازی ما تاثیرگذار است که به کیفیت توپ هم تاثیرگذار است. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.