گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس پس از شکست ۱-۰ تیمش مقابل تراکتور در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کالدرون در ابتدا گفت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در دقیقه ۴۵ نیمه اول اشتباهی کردیم که منجر به گل شد. در چنین مسابقاتی هم وقتی یک گل دریافت می‌کنید، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. در نیمه دوم تمام تلاش‌مان را کردیم تا به گل مساوی برسیم که نشد، اما با این حال از بازی تیم راضی هستم.در ۱۰ دقیقه پایانی ما ارسال‌های بلندی برای مهاجمان داشتیم که من از این کار خوشم نیامد. با این حال در فوتبال مدرن هم این کار صورت می‌گیرد و وقتی ۱۱ بازیکن حریف در زمین خودشان هستند، شما فقط فرصت ارسال از کناره‌ها را دارید.تفاوت دو تیم فقط یک شوتی بود که وارد دروازه ما شد.

کالدرون درباره علت تعویض امید عالیشاه گفت: تمام تعویض‌ها برای بهبود کیفیت بازی و برای تیم انجام می‌شود. تمام تغییرات ما برای هجوم بیشتر بود و وقتی تعویض کردیم می‌خواستیم هجوم ما بیشتر شود و تصمیم ما برای تغییرات فقط حرکت رو به جلو بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که در صحبت‌های او تناقض وجود دارد و در حالی که می‌گفت از بازی تیمش راضی است، اما اعلام کرد از ارسال‌های بازیکنانش خوشش نیامده است، گفت: بله، ما خوب بازی کردیم و مطمئناً ارسال مستقیم بهترین راه نیست، اما در مواقع پایانی بازی این اتفاق رخ داد. ما فقط شش هفت دقیقه در پایان بازی این کار را کردیم و در مجموع بیش از ۷۰ دقیقه بازی خوبی انجام دادیم.

کالدرون درباره اینکه بازی امروز جنگ هافبک‌ها بود و او بشار رسن را بعد از دریافت گل وارد بازی کرد و آیا این تعویض پس از دریافت گل صورت گرفت یا اگر بازی مساوی هم بود همین تعویض انجام می‌شد، بیان داشت: بشار رسن بازیکنی است که در بازی تن به تن عملکرد خوبی دارد و سرعتش هم بالاست. بعد از حضور بشار رسن دیدید که شرایط ما بهتر شد و توانستیم به دروازه تیم حریف نزدیک‌تر شویم و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی در مورد اینکه در تیم این فصل آن شور وجود ندارد که تیم پس از گل خوردن به دنبال جبران باشد، گفت: با صحبت شما خیلی موافق نیستم و وقتی تیمی شکست می‌خورد شما این صحبت را می‌کنید. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. پرسپولیس هم مانند تیم استقلال همیشه سرمایه‌گذاری خوبی می‌کند، اما بازیکنان ما هر سال برای بهتر شدن تلاش می‌کنند. با این حال بودجه ما نسبت به تراکتور و استقلال بسیار کمتر است، اما ما بازهم مدعی قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت بین نیمه اول و دوم که به نظر می‌رسید سرعت بازی در نیمه دوم بیشتر شده بود، گفت: ما در نیمه دوم خیلی هجومی‌تر بازی کردیم و این موضوع باعث شد تراکتور عقب نشینی کند و رو به ضدحمله بیاورد. در واقع نظر ما این بود که بازی هجومی انجام دهیم و آنها هم روی ضد حملات کار می‌کردند و هر وقت می‌توانستد، وقت را تلف می‌کردند.

 کالدرون در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برف تهران را خواهد دید یا نه گفت:متوجه منظور شما نمی‌شوم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.