«پرسپولیس هفته به هفته بهتر می شود و به زودی در فرم ایده آلی که همه هواداران و کارشناسان انتظارش را دارند، بازی خواهیم کرد.» این جمله را مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس به زبان آورد. بازیکنی بی حاشیه که سودای حضور در تیم ملی را در سر می پروراند و اصلا دوست ندارد بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا را از دست بدهد.

او در دیدار مقابل پارس جنوبی جم، نمره فنی خوبی از مربیان پرسپولیس دریافت کرد و حالا منتظر دیدار با تراکتور است. شیری در این مورد گفت: «در شرایط بسیار خوبی هستم. تمرینات کاملی را پشت سر گذاشتم و با شروع لیگ، به لحاظ بدنی و روانی نیز در وضعیت مطلوبی قرار گرفتم. فکر می کنم این دو فاکتور می تواند کمک زیادی برای من در طول فصل باشد تا خودم را بیش از اینها نشان بدهم.»

این بازیکن افزود: «تیم ما به تیمی کاملا جدید تبدیل شده که برای رسیدن به یک فرم ایده آل و هماهنگی کامل، نیاز به حضور در لیگ برتر و انجام بازی های رسمی داشت. حالا که لیگ شروع شده، مطمئن باشید پرسپولیس نیز هفته به هفته بهتر می شود و به زودی همان تیمی می شویم که کارشناسان و هواداران مان انتظارش را می کشند. این موضوع، هدف اصلی کادرفنی است. مربیان می گویند در کنار کسب پیروزی، باید فوتبالی روان، زیبا، تماشاگرپسند و هدفمند داشته باشیم. در هفته اول نیز، همین طور بودیم و در بازی های بعدی هم باید با همین قدرت به میدان برویم.»

مدافع راست پرسپولیس در مورد بازی روز جمعه برابر تراکتور در تبریز اضافه کرد: «طبیعتا چنین دیداری آن هم در شروع فصل، برای هر دو تیم می تواند سخت باشد اما چاره ای غیر از کسب پیروزی نداریم. نمی خواهیم امتیاز دیدار مهمی مثل بازی را تراکتور را از دست بدهیم. من برای هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و ناگفته پیدا است که تراکتور در این فصل نیز برای کسب قهرمانی به میدان آمده و جزو مدعیان به شمار می رود ولی ما هم برنامه های خودمان را داریم و باید بتوانیم هواداران را راضی کنیم.»

شیری در خصوص کار با گابریل کالدرون گفت: «او یک مربی آرام اما رک است که تمرینات منظم و متنوعی دارد. در کنار کالدرون، سایر مربیان به خصوص کریم باقری نیز به خوبی اهداف او را دنبال می کنند و با وجود این مربیان، تیم مان وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. تا به حال از لحاظ تمرینی در شرایط خوبی قرار داشتیم و از این به بعد نیز، باید تلاش کنیم تا همین انگیزه و روحیه را به زمین بازی ببریم و از شرایطی که داریم، امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.