دیروز صبح مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی با حضور رئیس جمهور برگزار شد. اما تصاویری از این همایش  به انتشار رسید که حواشی و جنجال های زیادی را  به همراه داشت. آن هم عکس های  بانوانی بود که به عنوان نماینده زنان روستایی با  پوشش های غیر اسلامی و نامتعارف  در این مراسم حضور داشتند تا جایی که این تصاویر با اعتراض‌های  زیادی در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

خبرگزاری ایسنا تنها خبرگزاری بود که این تصاویر را از این مراسم منتشر کرد اما ساعاتی بعد آن را از خروجی رسانه  خود برداشت.این در حالی بود که بعد از به انتشار رسیدن این تصاویر عده‌ای از اهالی رسانه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و مدعی شدند که طبق رویکرد چند سال اخیر مسئولان به غیر از عکاسان رسانه‌های نزدیک به دولت از حضور پایگاه های خبری دیگر در این همایش جلوگیری کرده‌اند.

سرانجام،همه این حواشی منجر شد تا روابط عمومی دفتر رئیس جمهور در خصوص پوشش نامناسب برخی میهمانان این مراسم اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کند:« انتخاب و دعوت میهمانان همایش یاد شده، از سوی نهادهای صنفی و محلی مرتبط با موضوع برنامه انجام شده و دفتر و نهاد ریاست جمهوری در این مرحله نقشی نداشته است.» جوابیه ای که همچنان قانع کننده نبود و بسیاری بر این باور بودند که این میزان عدم نظارت و کنترل در پوشش حاضران این مراسم به اندازه ای برجسته است که آوردن چنین استدلالی ازسوی برگزار کنندگان، کماکان غیر قابل توجیه به نظر می‌رسد

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.