استقلال و ماشین‌سازی امروز (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ماشین‌سازی در ابتدای این دیدار، نمایش برتری نسبت به استقلال داشت و توانست چند موقعیت‌ خطرناک هم ایجاد کند. شاگردان رسول خطیبی حتی در دقیقه سه در موقعیتی تک به تک می‌توانستند دروازه حسین حسینی را باز کنند اما دروازه‌بان استقلال به خوبی توانست شوت فرید کریمی را مهار کند.

البته در بین نمایش خوب ماشین‌سازی در این دقایق، استقلال تلاش کرد که چند موقعیت ایجاد کند. در یک صحنه ارسال خوب مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی را در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان قرار داد ولی ضربه این بازیکن از بالای دروازه‌ به بیرون رفت.

پس از گذشت ۲۰ دقیقه از زمان بازی، وقفه‌های زیادی در بازی به خاطر مصدومیت‌های بازیکنان ایجاد شد که این اتفاق باعث شد که بازی از تب و تابی که در ابتدایش داشت، بیافتد. در این دقایق شاگردان استراماچونی مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و برنامه‌شان به این شکل بود که با صبر و حوصله به دروازه‌ ماشین‌سازی نزدیک شوند. آن‌ها می‌توانستند در دقیقه ۳۶ دروازه تیم تبریزی را باز کنند اما ضربه سر محسن کریمی توسط دروازه‌بان ماشین‌سازی دفع شد و کریمی نتوانست از توپ بازگشتی استفاده کند تا این موقعیت هم از بین برود.

در نهایت تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و محسن کریمی.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، ادوارد دوس‌سانتوس، احمدرضا زنده‌روح، فردین عابدینی، شاهین توکلی، سید محمد خرم‌الحسینی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی‌کریمی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.