امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر مقابل شاگردان فراز کمالوند در اولین هفته از مسابقات لیگ نوزدهم گفت:‌ همیشه بازی اول سخت است اما خب شرایط خوب پیش رفت و ما توانستیم با یک گل به برتری برسیم هرچند موقعیت های بیشتری داشتیم. پارس هم تیم خوبی بود و خیلی حساب شده بازی کرد. خداراشکر که سه امتیاز بازی اول را گرفتیم.

عالیشاه در این خصوص که آیا در هفته‌های آینده پرسپولیس می‌تواند به شرایط بهتری دست پیدا کند گفت: در صورتی به شرایط خوب می رسیم که این اتفاق ها نیفتاده باشد. اگر هوادارانی که پول می دهند نتوانند بلیت بگیرند و به ورزشگاه بیایند باعث می شود تیم ما ضربه بخورد. تماشاگران روح فوتبال هستند و بخصوص پرسپولیس بدون تماشاگرانش ضربه می خورد. ما قهرمانی هایمان را با هواداران به دست آوردیم و خود من بدون حضور آن ها انگیزه ای ندارم امیدوارم این مشکلات حل شود و کارهای کارشناسی تری اتفاق بیفتد. یک ماه مسابقات به خاطر این موضوع دیر برگزار شد اما می بینیم که اتفاق خاصی نیفتاده است.

عالیشاه درخصوص پیراهن‌ و توپ جدید لیگ برتر گفت: کیفیت پیراهن بازی مان خوب بود و راضی بودیم اما شرایط توپ ها مساعد نیست. هم ما و هم تیم های حریف از توپ ها ناراضی هستند و امیدوارم هرچه زودتر کیفیت آن ها خوب شود.

او همچنین در ارتباط با دو پاس گلی که داد و تبدیل به گل نشد هم گفت: بله دو پاس یکی به محمد نادری و یکی هم به وحید امیری دادم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و انشالله در بازی های بعدی تبدیل به گل می شود.»

هافبک سرخپوشان درخصوص رویارویی با تراکتور در هفته دوم لیگ برار اظهار داشت: بازی سختی با تراکتور داریم و تیم هنوز جا نیفتاده است اما ما امیدواریم که سه امتیاز این بازی را بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.