سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران به کرج پرحجم و در محدوده گرمدره و ازپل کلاک تا پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است. در آزادراه کرج به قزوین ازپل فردیس تا مهرویلا نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیرشمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های تونل شماره یک و پارک جنگلی آمل سنگین است، افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین و در طول این محور ترافیک پرحجم گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی در محور چالوس نیز اظهار کرد:‌ در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده‌های میدان امیر کبیر تا کیلومتر۵ محور و نیز محدوده‌های آدران، گچسر و سه راهی دیزین ترافیک  نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور ترافیک روان است، افزود:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که مشکل جوی خاصی نیز در جاده‌ها وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.