در حالی که مدتی از صدور و ابلاغ حکم مسوولیت «حمیدرضا کلاسنگیانی» به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نمی‌گذرد، وی امروز در اقدامی غیرمنتظره با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مجازی استعفای خود را اعلام کرد.

وی در این نامه مدعی شده دخالت مدیران و اعمال زور و تحمیل برخی افراد برای گزینه‌های کادر فنی و بازیکنان علت اصلی استعفایش بوده است.

بررسی‌های میدانی در گرگان نشان می‌دهد تا تاریخ ۲۰ مردادماه جاری به وی فرصت داده شده بود که لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه اعلام کند که به نظر می‌رسد تا به امروز وی هیچ لیستی را ارائه نکرده است.

همچنین در تصاویر منتشر شده از تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان نشان می‌دهد که روزهای نخست پس از بلاغ حکم مسوولیت «کلاسنگیانی» وی خودش تمرین تیم را بر عهده داشته اما پس از گذشت مدتی کوتاه، «بابک نظافت» این وظیفه را اجرایی می‌کرده است.

شنیده‌های موثق خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان حاکی از آن است ساعتی پیش جلسه هیات مدیره تیم بسکتبال شهرداری گرگان تشکیل و استعفای «کلاسنگیانی» مورد موافقت قرار گرفته و تیم به دنبال گزینه‌ای دیگر برای جایگزینی است.

منابع موثق از به نتیجه رسیدن مذاکرات تیم با گزینه بعدی خبر می‌‌دهند.

بر اساس مستندات موجود، حکم مسوولیت «حمیدرضا کلاسنگیانی» به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در تاریخ ۱۷ تیرماه سال جاری صادر شده است.

لازم به ذکر است، «حمیدرضا کلاسنگیانی» جمعی کارمندان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان است که جایگاه شغلی اصلی وی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.