به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر که صبح امروز به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حسن کریمی در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز شاید دهمین جلسه‌ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که از اواسط سال قبل این نشست‌ها شروع شده بود. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: هدف تمامی این جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه‌ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

امروز در واقع مروری بود بر جلسات قبلی تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا کافی بوده است یا نه؟

وی افزود: مسئولیت استادیوم آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا کردیم که نیاز‌های تماشاگران را براورده می‌کند.

طراحی بلیط الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می‌شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می‌رود. صندلی‌ها شماره گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می‌آیند و سر جای خود می‌نشینند. 

کریمی در پایان تاکید کرد: بلیط فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می‌کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند.

هیچ کس با کارت ملی شخص دیگری نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود. بلیط کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.