دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر به انتقاد از «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید پرداخت.

ترامپ در توییتر نوشت: آنتونی اسکاراموچی یک شخص بسیار ناپایدار و دیوانه است که با دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سابق آمریکا همکاری می‌کرد و متأسفانه وارد ستاد انتخاباتی من شد. من او را به ندرت می‌شناختم تا وقتی که به مدت ۱۱ روز با بی کفایتی در کاخ سفید بود. حماقتِ خودش را نشان داد و اخراج شد.

رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری نوشت: او به تازگی یک کتاب بسیار زیبا درباره من نوشته است. این کتاب دروغ است؟ او گفته که همسرش او را دیوانه کرده است. او می‌خواهد طلاق بگیرد. او یک بیمار ذهنی بود. ما او را اطراف خودمان نمی‌خواستیم. حالا رسانه‌های جعلی او را طوری نشان می‌دهند که انگار دوست من است.

دونالد ترامپ در توییت دیگری هم به تمجید از حزب جمهوری خواه پرداخت و نوشت: یک انسجام فوق العاده در حزب جمهوری خواه وجود دارد. بهترین انسجامی که تاکنون دیده ام. با وجود همه اخبار جعلی، آمار نظرسنجی‌های من فوق العاده است. تصور کنید در صورتی که پوشش رسانه‌ای عالی داشتم، چه می‌شد.

رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی تاکنون بار‌ها رسانه‌های منتقد را هدف حملات لفظی قرار داده است. وی از این رسانه‌ها با نام «رسانه‌های جعلی» یاد می‌کند.

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و آنتونی اسکاراموچی تشدید شده است. اسکاراموچی پیشتر دونالد ترامپ را کله خر نامید و گفت: من فکر می‌کنم او عقلش را از دست داده است. استعداد‌های ذهنی او کاهش یافته است. او هر روز کج خلق‌تر می‌شود. او از یک نژادپرست هم بدتر است.

ترامپ هم پیشتر در حساب توییتر خود نوشت: آنتونی اسکاراموچی—که خیلی زود از سمتی که در اداره آن ناتوان بود کنار کشید-- هم‌اکنون به نظر می‌رسد هیچ کاری به جز کارشناسی درباره «رئیس جمهور ترامپ» در تلویزیون ندارد. مثل همه دیگر کارشناسان تلویزیونی، او اطلاعات خیلی کمی درباره من دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.