گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) این تیم اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم. من این اطمینان را دارم که به بازی اول می‌رسیم و آمادگی لازم برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را داریم.

او در پاسخ به احتمال نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی با وجود داشتند چند مدافع خوب در تیم گفت: ما سه مدافع در سطح بین‌المللی داریم. برای چنین مسابقاتی و با توجه به سن سید جلال حسینی، هر سه مدافع برای ما مهم هستند. این سه مدافع ممکن است کارت زرد یا قرمز بگیرند. کنعانی‌زادگان بازیکن جوانی است و در تیم ملی بازی کرده است و یک مهره خوب برای آینده پرسپولیس است. در ترکیب یک نفر بیرون است و دو مدافع دیگر در بازی حضور دارند و در بازی بعدی ترکیب مدافعان فرق می‌کند.

کالدرون افزود: پرسپولیس ۱۶ بازیکن اصلی دارد و طبیعتا ۵ بازیکن بیرون از زمین هستند. اما لیگ طولانی است و ما برای این که روند خوبی در لیگ برتر داشته باشیم باید این ۱۶ بازیکن آمادگی لازم را داشته باشند. هنوز مسابقات شروع نشده است شما به دنبال حاشیه هستید!

او درباره جذب جونیور برانداو گفت: او ساعت ۱:۴۰ شب می‌رسد و فردا به تست پزشکی می‌رود و باید استراحت کند. در صورت تایید تست پزشکی پس فردا به تمرینات اضافه می‌شود.

کالدرون در پاسخ به سوالی درباره استعفای ایرج عرب گفت: من به حاشیه‌های مدیریتی دسترسی ندارم چون زبان فارسی بلد نیستم که بخواهم اطلاعات داشته باشم. من با تیم در ارتباط هستم و ما شرایط خوبی داریم و فکر نمی‌کنم چیزی از بیرون به ما تاثیر بگذارد. نیازی هم ندارم در این باره اطلاعات داشته باشم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره امکانات تمرینی باشگاه اظهار کرد: تجهیزات استادیوم شهید کاظمی خوب است و تیم‌های بزرگ امکانات خوبی دارند.

وی درباره بازی اول این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: بازی اول همیشه سخت است ولی ما باید این بازی را ببریم. این بازی برای تیم مقابل بسیار مهم و بزرگ‌ترین مسابقه سال‌ آن‌ها است و برد اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد. آن‌ها هیچ فشاری ندارند چون باختن آن‌ها چیزی طبیعی است. ما قهرمان هستیم و من مسوول هستم تا از قهرمانی دفاع کنم. من آدم افتاده‌ای هستم و خواسته‌های بزرگی دارم. پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه خواهد داد.

کالدرون افزود: من برای همین کار می‌کنم اما با تیمی کار می‌کنم که سه سال قهرمان شده است و تیم‌ها به دنبال این هستند ما برای بار چهارم قهرمان نشویم و ما در حال تلاش هستیم تا این عنوان را به دست‌ آوریم و یک مبارزه طولانی در پیش داریم و چیزی من به شما اطمینان می‌دهم که شاهد یک بازی زیبا از پرسپولیس خواهید بود.

او درباره جونیور و احتمال دیپورت شدن او گفت: او دیر به ما دارد ملحق می‌شود. با بودجه‌ای که ما داریم، نمی‌توانیم بازیکن مطرح و خیلی با کیفیتی بگیریم. این بازیکن خیلی گران است و بودجه ما محدود است. من این مسوولیت را برعهده می‌گیرم که این بازیکن در اختیار تیم باشد و به تیم کمک کند.

کالدرون درباره شرایط دروازه‌بانان تیمش گفت: بیرواند بازیکن مهمی است و نمی‌توان جایگزینی برای او مد نظر گرفت اما رادشوویچ تا به امروز کیفیت خوبی از خود نشان داده و آماده بازی برابر پارس جنوبی است و می‌تواند خودش را در این بازی نشان دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.