سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی بوشهر در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: ساعت ۲۴  شب دوم تیر سال ۹۳ گزارش یک مورد تیراندازی در بیابان‌های اطراف سه‌راه گادویی شهر اهرم به پلیس رسید. با حضور تیم گشت پلیس مشخص شد دو نفر بر اثر شلیک فرد یا افرادی ناشناس یکی بلافاصله جان داده و دیگری در بیمارستان فوت کرده است.

وی گفت: با تشکیل گروه ویژه و تلاش کارآگاهان خبره فردی ۲۴ ساله اهل شهر اهرم موردظن پلیس قرار گرفت و در بررسی سوابق وی مشخص شد چند روز پس از حادثه به صورت داوطلبانه به سربازی رفته و پس از آن نیز محل زندگی خود را به شیراز منتقل کرده است. با تکمیل تحقیقات متهم هنگام حضور در شهر اهرم  دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار واعظی افزود: متهم  اعتراف کرد در شب حادثه به همراه پسر عمه ام با اسلحه شکاری پدرم برای شکار پرنده بیرون شهر رفتیم، درحال شکار صدای موتور سیکلتی را شنیدیم که به طرف ما می‌آید. وقتی در تاریکی شب به من نزدیک شدند از ترس اینکه اسلحه ما را بگیرند ناخواسته به طرف‌شان شلیک کردم که هر دو نفر روی زمین افتادند و ما به  سمت اهرم فرار کردیم . یک ساعت بعد متوجه شدیم که هر دو فوت کرده‌اند.

وی گفت: با دستگیری همدست این متهم و کشف اسلحه به کار رفته در حادثه هر دو روانه زندان شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.