اسپورت ۲۴ گزارش داد، الاهلی عربستان با هدایت برانکو ایوانکوویچ از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. الاهلی با وجود آنکه در دیدار برگشت برابر الاهلی توانست با یک گل به پیروزی برسد اما با توجه به شکست ۴ بر دو در دیدار رفت از صعود به یک چهارم نهایی بازماند تا نخستین ناکامی بزرگ برای برانکو با این تیم عربستانی رقم  بخورد.

روزنامه اسپورت ۲۴ عربستان با منتشر کردن عکسی از برانکو درحالی که با عمر السومه بازیکن معترض تیمش در حال صحبت است از خواسته این مربی کروات از بازیکنان الاهلی سخن به میان آورد. این روزنامه عربستان تاکید کرد که برانکو از بازیکنان الاهلی خواسته تا شکست برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و با تمرکز بالا لیگ را آغاز کنند.

الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ عربستان پنج شنبه به مصاف العداله خواهد رفت.

برانکو تاکید کرد که شاگردانش برای پیروز شدن در این دیدار باید تلاش خود را بیشتر کنند. او با عمر السومه هم صحبت کرده تا مشکل این بازیکن را حل کند و او با آمادگی بیشتری به میدان برود.

السومه در دیدار قبلی برابر الهلال به خاطر اعتراض کردن به سیستم تیم برانکو نیمکت نشین شد و حتی خبرهای درباره جدایی احتمال او به گوش می‌رسید اما بعید به نظر می‌رسد که باشگاه الاهلی با توجه به محبوبیت زیاد این بازیکن، اجازه جدایی به او بدهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.