رئال مادرید شنبه در هفته نخست لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و سه بر یک میزبانش را شکست داد.

سفیدپوشان بازی را در نبود ادن هازارد، خرید کهکشانی خود در تابستان آغاز کردند. مهاجم بلژیکی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست به ویگو سفر کند. شاگردان زین‌الدین زیدان خیلی زود و به لطف گل کریم بنزما یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند. گرت بیل در دقیقه ۱۲ به مهاجم فرانسوی پاس گل داد. در لحظات پایانی نیمه اول برایس مندس بازی را به تساوی رساند اما داور گل را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم میزبان به دنبال به تساوی کشاندن بازی بود و موقعیت گلزنی داشت اما در باز کردن دروازه مادرید ناکام بود. در چنین شرایطی لوکا مودریچ به دلیل خطای شدید روی دنیس سوارس کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا سفیدپوشان ۱۰ نفره شوند. دقایقی بعد تونی کروس با یک شوت سرکش بازی را دو بر صفر به نفع مادرید کرد. لوکاس واسکس که در دقیقه ۶۹ به جای وینیسیوس جونیور به میدان رفته بود، توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۸۰ به ثمر برساند. بنزما پاس گل داد. در لحظات پایانی ایکر لوسادا یکی از گل ها را جبران کرد که در نتیجه پایانی تأثیر نداشت.

رئال مادرید برخلاف نتایج ضعیفش در پیش فصل و نبود خریدهای جدیدش، شروع خوبی در لالیگا داشت و توانست سه امتیاز کامل هفته نخست را به دست آورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.