در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال در تدارک حل مشکلات با استراماچونی سرمربی این تیم هستند امروز اتفاق عجیبی در باشگاه استقلال رخ داد.

ذیحساب باشگاه استقلال که نماینده وزارت ورزش و جوانان در این باشگاه است امروز از علی خطیر معاون پیشین این باشگاه خواست تا در محل این باشگاه حضور پیدا کند تا در ابتدا در خصوص خانه‌ای که در اختیار وی قرار داده اند صحبت کنند. قرارداد خانه‌ای که در ابتدا در اختیار پادووانی بود به اتمام رسیده و مسئولان باشگاه استقلال به همین دلیل خواستار پس دادن خانه توسط معاون سابق این باشگاه شدند.

در ادامه این نشست اتفاق عجیبی رخ داد. ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد رسیدگی مالی طی ماه‌های گذشته را داشتند و به همین دلیل قصد داشتند در حضور خطیر به این حساب‌های ارزی رسیدگی کنند، در این بین ذیحساب باشگاه (خانم خلیلی) در این نشست حاضر شد اما با گذشت دقایقی از این نشست، جلسه به تنش و حتی درگیری کشیده شد. به گفته افرادی که در اطراف باشگاه استقلال حضور داشتند معاون سابق استقلال در اواسط این جلسه از مباحث مطرح شده پیرامون مسائل مالی ناراحتی خود را نشان داده و حتی تعدادی از وسایلی که روی میز جلسه بوده را به زمین کوبید که همین واکنش خطیر باعث ناراحتی شدید ذیحساب باشگاه استقلال شده و خلیلی با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. نکته جالب تر اینجا است که امیر حسین فتحی و اسماعیل خلیل‌زاده زاده در محل باشگاه حضور داشتند اما به هنگام بروز این اتفاقات با معاون سابق این باشگاه رو به رو نشدند.

بعد از ترک باشگاه توسط ذیحساب این باشگاه علی خطیر نشستی را با فتحی و خلیل‌زاده برگزار کرد و وی در حال گفت‌و‌گو با مدیرعامل و عضو هیات مدیره است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس به همین دلیل با خانم خلیلی تماس گرفت اما وی با ناراحتی اعلام کرد من صحبتی در مورد این جلسه ندارم و با بیان این مطلب تلفن را قطع کرد!

به نظر می‌رسد در روزهایی که استقلالی‌ها نیازمند آرامش هستند حتی جدایی معاون ورزشی این باشگاه هم باعث به وجود آمدن حواشی بیشتر شده و مشخص نیست هیات مدیره استقلال تا چه زمانی می‌خواهد نسبت به این اتفاقات سکوت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.