منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ورزش‌دوستِ ذوب‌آهن اصفهان قبل از عزیمت تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران به قطر جهت دیدار با تیم الاتحاد به همراه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم حضور یافت تا با ایجاد روحیه ای مضاعف برای تنها پرچمدار و نماینده شایسته ایران در مصاف با تیم عربستانی ، قوت قلبی باشد برای باشگاه ،  علیرضا منصوریان و کادرفنی تیم ذوب اهن ایران برای مصاف در جبهه‌ای دیگر از خط مقدم تلاش ،  صنعت ، ورزش و شایستگی های ایران و کارخانه بزرگ ذوب‌آهن ایران.

مهندس یزدی‌زاده در این دیدار، ضمن تشکر از تلاش های هیات مدیره،  مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و سایر تیم های باشگاه، اخلاق مداری را اصل اولیه باشگاه و کارخانه ذوب آهن دانست و گفت هرچند نتیجه و برد تیم، برای مردم عزیز ایران، اصفهان و ماو پرسنل شرکت بسیار حائز اهمیت است اما ذوب آهن پرچمدار اخلاق مداری است و این برند باشگاه و کارخانه است که باید در هر شرایطی حفظ گردد

وی گفت: من مطمئنم تیم ذوب آهن تمام تلاش خود را برای برد در این مصاف خواهد نمود زیرا ذوب آهن شایستگی های خود را برای نمایندگی ایران نشان داده است. برای تیم ذوب آهن ایران به عنوان نماینده شایسته ایران و اصفهان در دیدار پیش رو و مجموعه باشگاه در تمامی مسابقات آرزوی موفقیت نمود و ما از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم. 

در ادامه این جلسه سعید آذری مدیرعامل باشگاه با عرض خیرمقدم، از حضور یزدی زاده در جمع تیم فوتبال ذوب آهن و حمایتهای ایشان از باشگاه تشکر و قدردانی نمود.
در این جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه احمد جمشیدی، اصغر برشان،  جواد محمدی و مجتبی فریدونی  نیز حضور داشتند و برای تیم آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

در پایان جلسه یزدی‌زاده گفت: در صورت برد تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان به این تیم  پاداش پرداخت خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.