سید میعاد صالحی گفت: تلاش کردیم از آغاز سال بیمه‌ای جدید که اول شهریور ۹۸ است، خدمات بیمه‌ای بازنشستگان را بهبود دهیم.

او افزود: در طرح جدید، در حوزه بستری فوق تخصصی و بیماری‌های سخت درمان یا جراحی و پیوند کبد و کلیه و همچنین جراحی قلب و عروق، سقف تعهدات ۲۰ میلیون تومان با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. 
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین ادامه داد: در بخش رادیوگرافی هم سقف تعهدات از ۱۸۰ هزار تومان به ۳۶۰ هزار تومان می‌رسد و در خدمات آمبولانس برون شهری و درون شهری هم افزایش تعهدات دو برابری خواهیم داشت. 
 
صالحی گفت: سقف تعهدات بیمه‌ای خدمات تشخیص و درمانی سرپایی مثل سی تی اسکن، سونوگرافی و ام آر آی، از ۷۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی از ۳۵۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان و سقف تعهدات عمل‌های مجاز سرپایی مانند شکستگی و دررفتگی از ۴۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. 
 
وی با تأکید بر اینکه همه تلاش صندوق بازنشستگی کشوری این است که با این میزان افزایش، تغییری در رقم آورده بیمه شوندگان بازنشسته به وجود نیاید، گفت: این تغییرات از اول شهریور ۹۸ در سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان اعمال خواهد شد؛
 
بنابراین گزارش بیش از یک میلیون و ۴۲۲ هزار نفر بازنشسته کشوری زیرپوشش صندوق بازنشستگی هستند و به همراه فراد تحت تکفل ایشان، حدود ۲ میلیون نفر از خدمات بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.