دیبالا برای قراردادی ۵ ساله با یونایتد درخواست ۳۵۰ هزار پوند در هفته کرده بود؛ مبلغی که در عمل می توانست  او را پس از «الکسیس سانچر» به دومین ستاره پردرآمد شیاطین سرخ بدل کند اما قرمزهای اولدترافورد به هیچ وجه حاضر به تامین چنین درخواست های گزافی نبوده و در نتیجه از این انتقال صرف نظر کردند.

شکست مذاکرات دیبالا، بار دیگر درهای ورود اینترمیلان را برای جذب لوکاکو باز کرد و این در حالی است که «آنتونیو کونته» سرمربی تازه وارد اینتر از عدم تمایل تیمش برای افزایش پیشنهاد اولیه (۵۴ میلیون پوند) به لوکاکو به ستوه آمده است.

در این بین، یونایتد به طور رسمی به ستاره بلژیکی خود اجازه داد تا یک روز مرخصی گرفته و به منظور کار کردن روی آمادگی بدنی خود با باشگاه اسبقش یعنی آندرلخت تمرین کند.

بازیکن ۲۶ ساله یونایتد به دلیل مصدومیت روزهای خوب و آمیخته با پیروزی دنباله دار شیاطین سرخ در اردوی پیش فصل را به طور کامل از دست داد اما «اوله گانر سولسشر» همواره از فروش مهاجم تیمش استقبال کرده است.

لوکاکو فوتبال خود را با آندرلخت آغاز کرد و در نوجوانی در مجموع ۷۳ بازی ۳۳ گل برای غول های بلژیک به ثمر رساند و بدیهی است که وی از به دست آوردن فرصت تمرین کردن با تیم دوران جوانی خود خوشحال شده باشد اما نه به قیمت دست مایه خنده شدن در فضای واقعی و مجازی!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.