تنها نماینده ایران در آسیا، در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیب عربستانی خود رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

ترکیب ذوب‌آهن:

محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، رضا حبیب‌زاده، زبیر نیک‌نفس، دانیال اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری

ترکیب الاتحاد:

فواز القرنی، عبدالمحسن الفلاته، زیاد المولد، سعود عبدالحمید، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری، امیلیانو وکیو، کارلوس ویلانوئوا، لوئیز خیمنز و رومارینهو

نیمه اول:

دقیقه هفت: خطا برای ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه با ضربه دیدنی حدادی‌فر همراه شد و این بازیکن توانست گل بازی ذوب‌آهن را به ثمر برساند.

دقیقه ده: ارسال الاتحادی‌ها از سمت چپ خط دفاع ذوب‌آهن با اشتباه بازیکنان ذوب‌آهن همراه شد و بازیکن الاتحاد از این موقعیت نهایت استفاده را برد و خیمنز، بازیکن تیم عربستانی توانست، بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه چهارده: سانتر خطرناک بازیکنان الاتحاد موقعیت خطرناکی را روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد، اما ضربه رومارینهو کیفیت لازم را نداشت و موقعیت الاتحاد از دست رفت.

دقیقه هجده: خطا پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با ارسال خطرناک ذوب‌آهن همراه شد، اما بازیکنی به توپ نرسید و این توپ با فاصله کم از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه بیست‌ونه: حرکت ترکیبی بازیکنان تیم الاتحاد، آن‌ها را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما واکنش خوب صادقی مانع از باز شدن دروازه نماینده ایران شد.

دقیقه سی‌وپنج: ضربه کاشته بازیکنان الاتحاد از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با فاصله زیاد به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه پنجاه: سانتر خطر بازیکن الاتحاد با ضربه سر مدافعین ذوب‌آهن همراه شد تا خطری دروازه تیم ایرانی را تهدید نکند.

دقیقه شصت: پاس عمقی بازیکنان الاتحاد، رومارینهو را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه بد این بازیکن به بیرون رفت تا بازی یک بر یک مساوی بماند.

دقیقه شصت‌وهفت: ارسال خطرناک بازیکنان الاتحاد با ضربه سر بازیکنان این تیم همراه شد، اما صادقی با یک واکنش زیبا، مانع از فروپاشی دروازه ذوب‌آهن شود.

دقیقه هفتادویک: در یک غافل‌گیری در خط دفاع ذوب‌آهن، سانتر بلند بازیکنان الاتحاد با ضربه سر مدافع وسط این تیم همراه شد تا در حالی که صادقی، دروازه‌بان ذوب‌آهن توپ را نگاه می‌کرد، دروازه نماینده ایران باز شود.

دقیقه هشتاد و نه: ضربه بازیکن ذوب‌آهن روی ضربه کاشته نتوانست دروازه الاتحاد را تهدید کند و دروازه‌بان تیم عربستان به‌راحتی توپ را جمع کرد تا بازی دو بر یک به نفع تیم عربستانی باقی بماند.

دیدار برگشت دو تیم، دوشنبه هفته ‌آینده در قطر برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.