این هنرمند خّیر روز دوشنبه وارد زادگاهش استان کرمانشاه شد و با حضور در فرمانداری مرکز استان با فرماندار دیدار و گفت و گو کرد.
او در روز دوم سفرش ابتدا به شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی رفت و در مراسمی کمک مالی خود به ۲۰۰ خانواده مددجوی زیرپوشش بهزیستی ثلاث باباجانی را اهداء کرد.

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در جمع مددجویان بهزیستی ثلاث باباجانی با حضور حافظ ناظری، گفت: بهزیستی استان کرمانشاه بعد از وقوع زلزله برای کمک به مددجویان و رفع نیازهای آنها کمیته مدیریت بحران را تشکیل داد.

شهاب حسینی بیان داشت: اسکان مددجویان و برطرف کردن نیازهای آنها، استقرار نیروهای اورژانس اجتماعی و تیم های محب به منظور انجام مداخلات روانی و آرام سازی زلزله زدگان از جمله اقدام های بهزیستی پس از وقوع زلزله به شمار می رود.

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۶ هزار نفر زیرپوشش بهزیستی ثلاث باباجانی هستند.
حسینی عنوان کرد: در زلزله سال ۹۶، تعداد ۶۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ثلاث باباجانی تخریب شد که تاکنون ساخت واحدهای مسکونی ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حافظ ناظری نیز در جمع مددجویان بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: افتخار می کنم به عنوان یک ایرانی کُردزبان در بین شما عزیزان هستم.

 وی افزود: مردم ایران همگی در زلزله همراه مردم شهرستان های زلزله زده بودند و امیدوارم بتوانم با تمام توان خدمتگزار مردم باشم.

استاد ناظری، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در کنار یکدیگر زیبایی زندگی را بدون دغدغه جشن بگیریم.

حافظ ناظری استاد موسیقی سنتی ایران زمین در ادامه سفر خود به مناطق زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب رفت و با مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

در این مراسم استاد حافظ ناظری کمک های نقدی خود را به ۲۰۰ خانوار مددجوی بهزیستی سرپل ذهاب نیز اهداء کرد.

 معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در جمع مددجویان بهزیستی سرپل ذهاب در حضور ناظری اظهار داشت: اولویت اصلی سازمان بهزیستی ساماندهی وضعیت مسکن افراد دارای خانواده های ۲ معلول و بالاتر است که خوشبختانه با استفاده از ظرفیت خیرین و رایزنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه موفق شدیم برای خانه دارشدن تعدادی از خانواده های این مددجویان اعتبار ساخت را دریافت کنیم.

شهاب حسینی همچنین از افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان زیرپوشش خبر داد و افزود: کمک معیشت زندگی به مددجویان پشت نوبتی بهزیستی استان نیز به زودی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اعتبارات محدود بهزیستی برای کمک به مددجویان، اظهار داشت: چشم به راه کمک خیرینی همچون استاد ناظری هستیم که بتوانیم با برنامه ریزی‌های لازم گوشه ای از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

وی از وجود پنج هزار مددجو زیرپوشش بهزیستی سرپل ذهاب خبر داد.

 حافظ ناظری در ادامه حضور خود در شهرستان  سرپل ذهاب با یکی از معلولان ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی سرپل ذهاب دیدار و گفت و گو کرد.

باباخانی از مددجویان معلول ضایعه نخاعی نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به حافظ ناظری او و پدرش را از مفاخر ایرانی در جهان برشمرد و حضور او را در سرپل ذهاب مایه برکت و افتخار و مباهات برای مردم آن دیار دانست.
گفتنی است حافط ناظری در روز هشتم مرداد سالروز تولدش به استان کرمانشاه سفر کرد و کمک های خود را به مردم مناطق زلزله زده اهدا نمود.
زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد استان گفته‌اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی و شهری را تا پایان امسال تکمیل می کنند .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.