تیم ملی بوکس ایران برای حضور در  تورنمنت بین‌المللی مجارستان روز جمعه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۷ به وین رفت که در طول سفر یکی از اعضا تیم ملی بوکس ایران به نام مبین کهرازه از کاروان بوکس ایران در فرودگاه شهر ویَن جدا شد و حتی کادرفنی تیم ملی بوکس پس از کنکاش موفق نشدند که او را پیدا کنند و سرانجام پس از چند روز با مصاحبه‌هایی که کهرازه با رسانه‌های خارجی انجام داد، خبر از پناهندگی خود به کشور اتریش را رسانه‌ای کرد.

پس از آن عیسی گل محمدی سرپرست سابق تیم ملی بوکس کشورمان مصاحبه‌های را انجام داد و انتقادات زیادی را به فدراسیون بوکس وارد کرد که سرانجام در همان مقطع رئیس و دبیر وقت فدراسیون بوکس از گل محمدی به دلیل توهین، تهدید، نشر اکاذیب و... شکایت کردند و در نهایت قرار منع تعقیب برای وی صادر شد. اما در ادامه این ماجرا گل محمدی بواسطه ایراد اتهامات واهی از آقای رئیس و دبیر شکایت کرد و این پرونده چندین ماه در جریان بود که در نهایت دادگاه حکم به مربی شاکی داد و آقای رئیس و دبیر وقت فدراسیون را محکوم کرد.

 

بدین ترتیب با رای دادگاه حکم ممنوع الخروجی محکومین ابلاغ شده و اجرایی می شود.

در متن حکم فوق آمده: دادگاه با توجه به اینکه نظر دادیار محترم به شرح استدلال آمده در دادنامه مورد اعتراض و دلایل موجود در پرونده از نظر این دادگاه صحیحا صادر نگردیده است. فلذا به استناد ماده 270 از قانوان آیین دادرسی کیفری مصوب سال 1392، ضمن قبول اعتراض معترض قرار صادره را نقض و قرار جلب به دادرسی متهمین را صادر و اعلام کرده است. رای صادره نیز قطعی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.