عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شد و گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وزیر کشور درباره حضورش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از آنجا که رئیس کمیسیون امنیت ملی عضو شورای امنیت کشور است، در جریان تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها  و اقدامات امنیتی، انتظامی و قضایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: موضوع امنیت در شرایط کنونی، مهم ترین مسائل کشور به شمار می رود و اعضای کمیسیون دغدغه ها و توصیه هایی داشتند که یکی از این توصیه ها برای مسائل مرزی بود که این مسائل باید با هوشیاری رصد و پایش شود.

وزیرکشور تصریح کرد: از دیگر توصیه های اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حوزه داخلی کشور، مسائل احتمالی اقتصادی کارگران و شرایط سخت معیشتی آنها بود. 

 

وی بیان کرد: در این جلسه که جانشین نیروی انتظامی حضور داشت، درباره سرقت ها و عملکرد نیروی انتظامی صحبت هایی انجام و توضیحاتی ارائه شد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظر بر این است که ما باید نیروی انتظامی را از نظر تجهیزات و امکانات تقویت کنیم؛ چراکه بار زیادی روی دوش نیروی انتظامی است. 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: قطعا ارتباط و همکاری میان کمیسیون و وزارت کشور می تواند در ارتقای تقویت، امنیت و کاهش دغدغه های مردم تأثیر داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.