باشگاه رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل آرسنال در جام بین المللی باشگاه‌ها، با جبران ۲ گل خورده بازی را به تساوی کشاند و در ادامه در ضربات پنالتی موفق شد تا توپچی‌ها را شکست دهد.

با این حال و با وجود این پیروزی، «زین الدین زیدان» از عملکرد تعدادی از بازیکنانش راضی نبوده و از این رو تصمیم گرفته تا چمدان چندین بازیکن تیم اصلی کهکشانی‌ها را به دستشان بدهد.

براساس گزارش روزنامه دون بالون، زیدان به این نتیجه رسیده است که در تیمش هیچ جایی برای «وینیسیوس جونیور» و «ناچو فرناندز» وجود ندارد.

بنابراین، انتظار می‌رود این ۲ بازیکن نیز، «گرت بیل» را در مسیر خروج از سانتیاگو برنابئو همراهی کنند.

عملکرد وینیسیوس و ناچو در پیروزی شب گذشته مقابل آرسنال سرمربی فرانسوی را تحت تاثیر قرار نداده و این در حالی است که گزارش مذکور مدعی است که در صورت مصدوم نشدن «مارکو آسنسیو» در این بازی، وینسیوس تا پایان بازی به نیمکت دوخته می‌شد.

به نظر مرد شماره یک نیمکت رئال، وینیسیوس در مقایسه با گزینه‌های به مراتب اثبات شده‌تر حاضر در تیم، شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی نداشته و توصیه کرده که این بازیکن به طور قرضی به تیمی در لیگ دسته ۲ اسپانیا منتقل شود.

شرایط در مورد ناچو متفاوت است؛ مدافع اسپانیایی شب گذشته عملکرد آشفته‌ای از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۹ از بازی اخراج شد؛ علاوه بر این، ورود «ادر میلیتائو» به رئال، او را بیش از پیش به درب‌های خروج از برنابئو نزدیک کرده و احتمال می‌رود وی در آینده‌ای نزدیک دیگر لقب کهکشانی را به همراه خود نداشته باشد.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.