سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) در بیانیه‌ای مدعی شد: طی ماه‌های اخیر و در عملیات مشترک بین سازمان شاباک، پلیس اسرائیل، ارتش و دیگر نیروهای امنیتی، یک شبکه اطلاعاتی ایرانی که هدفش جذب جاسوسان در اسرائیل، کرانه باختری و غزه بوده، کشف شد.

این ادعا بدون مستندات از سوی رژیم صهیونیسی در حالی مطرح می‌شود که به تازگی جمهوری اسلامی ایران با ارائه اسناد و مدارک مستحکم اعلام کرد که یک شبکه جاسوسی بزرگ سازمان جاسوسی آمریکا که در ارتباط تنگاتنگ با رژیم صهیونیستی است را متلاشی کرده است.

شکست دستگاه امنیتی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته و ادعای امروز شاباک به نظر می‌آید تلاشی شکست خورده برای کمرنگ کردن اشراف دستگاه‌های اطلاعتی کشورمان و شکست مفتضحانه سیا و موساد است.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه خود ادعا کرده است: "از ماه آوریل ۲۰۱۹، اقدامات پیشگیرانه گسترده در برخورد با عوامل شبکه در اسرائیل و کرانه باختری به اجرا درآمد و در خلال آن اقداماتی برای رسیدگی با چند شهروند اسرائیلی که اطلاعاتی مبنی بر ارتباط و جذب آن‌ها توسط هدایت‌کنندگان شبکه ایرانی وجود داشت، انجام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.