مسئولان رژیم آل سعود «علی العمری» مبلغ وروحانی دینی این کشور را به طرز وحشیانه شکنجه می کنند.
حساب کاربری «زندانیان اندیشه» که به امور بازداشت شدگان سعودی می پردازد، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: این شکنجه در زندانی وابسته به دفتر پادشاهی عربستان صورت گرفته است که چندی پیش العمری را به آنجا منتقل کرده اند.
این منبع نوشت: علت شکنجه العمری بر ملا شدن و رسوایی خبر مصاحبه ای بود که مسئولان سعودی او را مجبور کردند با کانال « 24 عربستان»انجام دهد و در این کانال بگوید تروریست است.
 
حساب کاربری «زندانیان اندیشه» در بیست وچهارم ماه «مه» گذشته اعلام کرد:کانال « 24 عربستان سعودی» گفته، آماده است ویدئوی بعد از جلسه شکنجه العمری را پخش کند که در آن درباره رابطه خود با «باند تروریستی» متشکل از «سلمان العوده» ، «عوض القرنی»، «عبدالعزیز فوزان» و« جمال خاشقجی» صحبت می کند.
 
این منبع افزود:رسوایی کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مسئولان این کشور را مجبور کرد، عقب نشینی کنند.این نخستین بار نیست که مسئولان سعودی یکی از زندانیان اندیشه را مجبور می کنند زیر شکنجه اعتراف کند و از او فیلم و تصویر بگیرند زیرا مسئولان سعودی پیشتر دیگر بازداشتیان و خانواده های آنها را به شکنجه تهدید می کردند یا اینکه برای گرفتن اعترافات دروغین به ارتکاب جرایمی که آنرا انجام نداده اند به بازداشتیان قرص می خوراندند تا بتوانند علیه آنها حکم صادر کنند.
 
العمری به همراه گروهی از مبلغان عربستانی در سپتامبر سال 2017 دستگیر شد. دادستان کل عربستان پس از ارائه کیفر خواست آنان که متشکل از ده ها اتهام تروریستی بود ،خواستار حبس تعزیری این گروه شد.
حساب کاربری«زندانیان اندیشه» چندین بار موارد شکنجه های وحشیانه مسئولان آل سعود را در حق بازداشت شدگان افشا کرده است اما مسئولان سعودی این موضوع را تکذیب می کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.