کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین گزارش خود به بررسی عملکرد تیم ملی ایران تحت هدایت مارک ویلموتس سرمربی جدید یوز‌ها پرداخت.‌

ای‌اف‌سی در این گزارش نوشته است: مارک ویلموتس در جدیدترین اظهارات خود در مورد قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرعه‌ها را ساده عنوان نکرد؛ اما بر‌این باور بود تیم ملی ایران می‌تواند در این مسابقات بدرخشد. تیم ملی فوتبال ایران، برترین تیم قاره آسیا، پیش از دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ با عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج مصاف می‌کند؛ با این وجود ویلموتس مصاف‌های سختی را پیش روی تیمش در این رقابت‌ها می‌بیند.

ویلموتس به وب سایت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: "اولاً باید بگویم این یک تساوی آسان برای تیم ملی نیست. حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود.

ویلموتس درباره این‌که کدام تیم را رقیب اصلی تیم ملی در گروه سوم مسابقات می‌داند بیان کرد: به تک‌تک حریفان احترام می‌گذاریم؛ با این وجود هدف‌مان تنها یک چیز است و آن تلاش بی‌وقفه برای کسب عنوان نخست گروه است.

سرمربی سابق بلژیک و ساحل عاج در ماه‌می‌ قرارداد خود را با یوز‌ها امضا کرد و تا امروز با تیم‌های ملی سوریه و کره جنوبی بازی کرد.

پیروزی ۵ بر صفر مقابل سوریه و تساوی ۱-۱ مقابل تیم کره جنوبی دستاورد ویلموتس برای تیم ملی ایران بود و حالا قصد دارد در این تورنمنت پیش رو به موفقیت برسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.