انتخابات عمومی لیبریا در سال ۱۹۲۷ یکی از قدیمی ترین انتخاباتی است که به سبب تقلب خیره کننده در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.

تقلب انتخاباتی از سالها پیش رواج داشته است. اما در چنین مواردی اغلب متقلبان سعی می کنند به شکلی تلف انجام دهند که هیچکس متوجه ماجرا نشود. این در حالی است که در جریال انتخابات عمومی لیبریا در سال ۱۹۲۷ یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد. در جریان این انتخابات چارلز کینگ یک آبروریزی بزرگ به راه انداخت.

چارلز کینگ که کاندیدای ریاست جمهوری بود برنده ۲،۴۳،۰۰۰ رأی را شد. آن هم در شرایطی که تنها ۱۵،۰۰۰ رأی دهنده رای خود را ثبت کرده بودند. با وجود این تقلب خیره کننده وی به مقام خود رسید. چارلز کینگ، رییس جمهور سابق لیبریا، نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد، آن هم در شرایطی که بخشی از انتخابات جعلی بود. جعلی ترین انتخاباتی که بشر به خود دیده بود.

در طول انتخابات عمومی لیبریا در سال ۱۹۲۷، کینگ برابر توماس فاکنر، برنده شد. وی ۲۴۳۰۰۰ رای را دریافت کرد در حالی که فاکنر تنها ۹۰۰۰ رای داشت بود.این به نظر یک پیروزی بزرگ می رسید، اما تعداد کل رای دهندگان ثبت شده در آن زمان تنها ۱۵،۰۰۰ نفر بود. این بدان معنی است که فاکنر یک برنده واضح بود زیرا او ۹۰۰۰ رای را دریافت کرد، بنابراین ۶۰۰۰ باقی مانده به کینگ رای داده بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.