آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نیروی دریایی ارتش با عنوان (آوای دریا) با شرکت هیجده تیم منتخب از کلیه مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش و با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده این نیرو، حجت السلام مظفری نژاد، ریس اداراه عقیدتی سیاسی نداجا و امیر سرتیپ دوم تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران قمر بنی هاشم (ع) در شهرستان منجیل بعد از سه روز رقابت به کار خود پایان داد.

امیر دریادار خانزادی در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: توجه به جوانان و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها در گام دوم انقلاب از مهم‌ترین محورهای است که رهبری معظم در این بیانیه به آن تأکید کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: بر اساس این بیانیه جوانان ایران اسلامی باید با تقویت و کسب مجموعه‌ای از بصیرت‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌ها خود را برای پذیرش مسئولیت در بخش‌های مختلف در آینده انقلاب آماده کنند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه امید رهبری معظم انقلاب در این بیانیه به توانمندی و ظرفیت و هوشمندی جوانان ایرانی است، تاکید کرد: بر اساس این بیانیه، گام دوم انقلاب به جوانان تعلق دارد که ارزش‌های چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی را که امروز به نهال تنومند تبدیل شده است حفظ و پررنگ‌تر به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی یکی دیگر از محورهایی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ، آموزش و ارزش‌ها اساس کار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هنر، فرهنگ و تمدن یک جامعه را به دنیا معرفی می‌کند، بیان کرد: تئاتر، فرهنگ و تمدن کشور را به نمایش گذاشته و سبب رشد می‌شود که این موضوع نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد

وی با تأکید بر اینکه امروز در ابتدای راه تمدن سازی ایران اسلامی قرار داریم، افزود: ایران امروز پرقدرت‌تر از گذشته بوده و به آینده نیز امیدواریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.