مصطفی دنیزلی در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: برنامه ریزی‌های ما بر اساس آغاز لیگ در تاریخ ۱۰ مرداد بود و فردا (سه شنبه) اردوی ۱۴ روزه خود را در کمپ مجهز ارزروم به پایان می رسانیم.

وی افزود: امسال، اولین تیمی هستیم که تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده‌ایم و در این مدت، توانستیم برنامه های پرفشاری را پشت سر بگذاریم.

دنیزلی ادامه داد: در اردوی ارزروم، دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که نمایش نسبتا خوبی داشتیم و برای استراحت بازیکنان، سه روز مرخصی می‌دهم تا از روز شنبه در زمین چمن اختصاصی خود تمریناتمان را پیگیری کنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به ادامه تلاش این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید، گفت: همچنان در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظرمان هستیم و بازیکنان خارجی جدید در تبریز به ما ملحق خواهند شد که در بدترین شرایط تا آغاز لیگ به ما می‌پیوندند.

وی تاکید کرد: از تمرینات بازیکنان در این اردو، راضی هستم و از بازیکنان تست لاکتات که تست بسیار پرفشاری است، خواهیم گرفت تا قبل از شروع فصل، وضعیت جسمانی تمام بازیکنان را بسنجیم که بعد از این تست، برنامه های تمرینی مان می تواند متفاوت باشد و از طرفداران می خواهم که آسوده خاطر باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.