نیمه شب شنبه هفته جاری مأموران کلانتری خانی آباد در جریان پیداشدن پیکر غرق در خون مردی جوان قرار گرفتند. این فرد در خیابان پیروز شمالی افتاده و رهگذری که در حال عبور از خیابان بود، با شنیدن صدای ناله هایی که از تاریکی به گوش می رسید کنجکاو شد و در نهایت او را دید.

پس از آن موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و دقایقی بعد اورژانس نیز در محل حادثه که در نزدیکی یکی از کوره های آجرپزی بود حضور یافت، اما اقداماتی که برای نجات جان این مرد انجام شد فایده نداشت و او جان سپرد.

به این ترتیب بازپرس کشیک قتل تهران در جریان واقعه قرار گرفت و دستور شروع تحقیقات جنایی را توسط کارشناسان پزشکی قانونی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی صادر کرد. در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول با حدود ۲۰ ضربه چاقو به پشت و پاهایش مجروح شده است. مدارک هویتی ای که در جیب این مرد بود نشان داد او ۳۴ ساله و پیک موتوری است که ازدواج کرده و یک دختر خردسال دارد.

درحال حاضر مشخص شده است این مرد نگهبان یک خوابگاه دخترانه خصوصی هم بوده و ظاهرا آن شب با افرادی قرار داشته و با آن ها درگیر شده است. در محل درگیری منجر به قتل دو دوربین مداربسته وجود دارد و بازبینی تصاویر آن ها سرنخ های خوبی برای دستگیری عاملان این قتل به پلیس خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.